Announcement

Collapse
No announcement yet.
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Yeni Oyun Motoru ile Gelecek Değişiklikler

    Herkese merhaba,

    Eğer yeni oyun motoruyla ilgili gelişmeleri takip ediyorsanız, bu konuda çok iyi bir aşama kaydettiğimizi ve bu sayede oyun motorunu sunuculardan birine yükleme fırsatı elde edip, geliştirmeye oradan devam edeceğimizi görme şansınız olacak. Oyun motoru değişikliği ilk olarak SERVER 2 dediğimiz sunucuda gerçekleşecek çünkü bu sunucu diğerlerine göre daha üzerinde çalışma bakımından daha uygun. Çünkü federasyon sistemi yok ve zorunlu emeklilik seçeneği yok.
    Eğer bu geçiş süreci sorunsuz ilerlerse bir kaç hafta içerisinde önce ortak sunucu ardından da diğer sunucular yeni oyun motoruna geçmiş olacak. Henüz Federasyon sisteminin yeniden oluşturulması ne kadar zaman alacağını bilmiyoruz, o yüzden bu konuda sizi daha sonra tekrar bilgilendireceğim.

    Sıra geldi yeni oyun motorunda karşılaşacağınız değişikliklere:

    Öncelikle, oyuncuların gelişme süresine çok az katkı sağlayan bir çok gereksiz ve sıkıcı özellikleri kaldırdık. Kaldırdığımız özellikler:

    Global Kemerler: Seviye sınırlı kemerlerle devam edeceğiz ve bu kemerlerin daha değerli olması için de çalışmalarımız sürecek.

    Maaşlar: Bu özellik daha önce s3'te karşılaşılan istatistik geliştirme ücretleriyle ilgili meydana gelen sıkıntının telafisi için getirilmiş geçici bir özellikti, istatistikler artık ücretsiz olacağı için bu özelliğin de pek bir anlamı kalmayacak.

    Özel Maçlar (Punching Bag .. vs): Her ne kadar eğlenceli ve rekabete teşvik eden bir özellik olsa da, güreşçinizin gelişim sürecindeki düşük önemi dolayısıyla unutmaya meyilli olduğunuz diğer özelliklerden biri olduğunu düşünüyoruz.

    Hedefler: Hedefler ve Başarılar aynı paranın iki yüzü misali birbirin benzeri özellikler. Bunun yerine bu ikisinin karışımı olan yeni ve daha büyük başarılar düşünüyoruz.

    Davetiyeler: Bunu kaldırmanın federasyonlu sunucular için büyük bir şok olacağını biliyoruz, ancak davetiyelerin tek yaptığı yüksek seviyeli olan ve kadrolarından yüksek kontratlar alan oyuncular ile alt sıralardaki oyuncular arasındaki farkı açmaktan başka yaptığı bir şey yoktu. Ayrıca federasyonsuz sunucular için de tamamen önemsiz bir uygulamaydı.

    Buna ek olarak, şu anki oyun motorunda bulunan ancak eskiden planlandığı gibi işlemeyen bazı özellikler üzerinde de yeniden çalıştık. Yeniden şekillenecek özellikler şunlar:

    Antrenman Partneri: Bunun üzerinde açıkçası çok uğraşılmadı. Satın alınabilecek master sayısında bir azaltmaya gidilecek. Bu sayılar hakkında, antrenman partnerlerini daha değerli kılacak şekilde yeni bir düzenleme yapılacak.

    Özel Spor Salonu: Özel Spor Salonu'nda artık Gym ücreti olmayacak. (Örneğin başlangıçta verdiğiniz 10 Tp, daha sonra seviye yükseltmek için verdiğiniz ücretler) Ayrıca, özelliklerinizi arttırmak için bundan böyle deneyim puanıyla ödeme yapmanız gerekmeyecek.

    Özel Yetenekler: Bu özellikler, yeni oyun motoru gelmeden zaten değiştirilmeye mahkum olan şeyler.. Ücretler düşürülecek ve kesinlik dediğimiz olay kaldırılacak. (Yani bütün özel yetenekleriniz maçın başında aktif olacak)

    Bir diğer yeniliğimiz ise maç motoruyla ilgili gerçekleşecek değişiklikler. Eski üyelerimiz bilirler, şu anki maç motoru kullanışsız ve yenilikleri kaldırabilecek durumda değil. Bunun anlamı şu ki, bir çok istatistik olması gerektiği gibi işlemiyor. Yeni oyun motorundaki değişiklikler sizlere yeni, yaratıcı buildler oluşturmanıza ve belli başlı buildlere karşı-build geliştirmenize imkan sağlayacak. Etkilenecek olan özellikler şunlar:

    Tuşa Dayanıklılık: Herhangi bir oyuncuya, oyundaki en gereksiz yeteneğin ne olduğunu sorarsanız size ikinci bir kez düşünmeden Tuşa Dayanıklılık cevabını verecektir. Bunun sebebi, Tuşa Dayanıklılık özelliğinin ilk başta tasarlandığı şekilde işlemeyi asla becerememiş olmasıdır. Bundan böyle, Tuşa Dayanıklılık Sağlık puanınızın %50'si kaldığında maçı kazanmak ve kaybetmek arasında epey büyük bir fark yaratacak.

    Tuş Bonusu: Tuş bonusu eski maç motorunda bir noktaya kadar gayet iyi iş çıkardı. Ancak daha sonra etkisi azaltıldı. (Çünkü Tuşa Dayanıklılık özelliği işe yaramıyordu) Bu yüzden de Tuş Bonusu tıpkı Tuşa Dayanıklılık gibi gereksiz bir özellik haline geldi. Ancak artık öyle değil. Tuş bonusu artık öyle güçlü bir özellik haline geldi ki, oyunu ciddiye alan hiç bir kullanıcı buildini oluştururken bu özelliği gözardı edemeyecek.

    Blok ve Kaçış: Bu iki özelliğin şu anki maç motorunda birbirine ne kadar benzediğinin farkındasınız değil mi? Ancak bu da artık öyle değil. Bundan böyle Kaçış özelliği, başarılı bir kaçış gerçekleştirdikten sonra karşı atak yapmanıza imkan tanıyor. Ama bunu da başarmak epey zor olacak. Blok özelliği ise daha kolay bir kullanım sunuyor. Rakibinizi bloklamanıza yarıyor ancak Kaçış'taki gibi karşı atak yapamayacaksınız ve rakibinizin sadece o anki hamlesini bloklamanıza yarayacak. Ayrıca rakibinizin atak dizinini devam ettirme şansı hala olacak. Bu değişiklik, akılsızca bir şekilde iki seçenekten birini seçmek ve sonsuza kadar onu kullanmak yerine, yeteneklerinizi vermeden önce iki defa düşünmenizi sağlayacak.

    Bir kaç eğlenceli yeniliklerimiz daha var ancak onlar bu yukarıda saydığımız özellikler kadar önemli değil. Bu özellikler:

    - Tag team'leri içeren yeni maç türleri. Şimdilik elimizde sadece Tornado Tag Maçları, Thriple Threat Tag Maçları var, ancak gelecekte daha fazlası olarak.

    - Biriken maçlar yerine Enerji birimi olacak

    - Enerjinizin el verdiği ölçüde yapabileceğiniz kadar çok tag ve stable maçı yapabilme (Tag maçları için 2 enerji, Stable maçları için 3 enerji)

    - Normal One Fall maçlarında Count Out ve Double Count Out'lar da gerçekleşebilecek.

    - Hakemler bayılabilecek.

    - Hakemin dikkatinin dağılması (örneğin tornado maçı sırasında, hakem ringin diğer tarafındaki başka bir pin hamlesini sayarken siz birini tuş ederseniz, sizinki sayılmayacak)

    ... ve oyundan daha fazla keyif almanızı sağlayacak yepyeni, interaktif bir arayüz (tema)
Working...
X